29 Nisan 2016 Cuma

Autoskrotning

  • Danmarks største virksomheder, skrotbilen idag og få kontanter med det samme når det gælder opkøb af skrotbiler. Vi er Københavns største auto ophugger skrot kun din bil hos www.autoskrotning.dk Når bilen skal skrottes kan du både vælge selv at aflevere den hos autoskrotning.dk eller få den afhentet. Min gode kollega fortalte mig i forgårs, at han havde fået en skrotpræmie for sin skrotbil, og denne skrotpræmie var overraskende stor. Det vil sige, at han altså fik mange flere penge for sin skrotbil, end havde havde kunnet forestille sig. Det fik mig selv til at tænke lidt i de baner, og jeg har de seneste uger spekuleret lidt over om det var på tide, min kone og jeg skulle få anskaffet os en ny bil, så jeg spurgte hende, om hun syntes vi skulle bruge at sælge den gamle bil eller gøre den til en skrotpræmiebil. Jeg fortalte hende naturligvis om min kollegas situation, og hun syntes det bedste for os ville være skrotpræmiebil, skrotbiler og skrotpræmie
  • skrotbil, skrotbiler, skrotpræmie